فروش پرده
نوشته شده توسط : atiemoeini

قبل از خرید یک پرده به چه نکاتی توجه کنیم؟

باید قبل از خرید این وسیله به نکات مهمی توجه کرده تا خرید مناسب و مطلوبی را انجام دهید. باید در مورد رنگ و نیز طرح پارچه به خوبی فکر کرده و سپس به یک پارچه فروشی مراجعه کنید. اگر به خوبی انتخاب شوند موجب تاثیرات زیادی بر روی دکوراسیون داخلی اتاق شما داشته و افراد زیادی را به سوی خود جلب می کند. پارچه هایی که قصد خریداری آن ها را دارید باید اندازه ای دو برابر پنجره بوده که حتی در بسیاری از مواقع به صورت جمع نگهداری می شوند.

همچنین با انتخاب اندازه بزرگ باعث شیک و زیبا به نظر رسیدن آن ها می شوید. پارچه های از نوع کتان نور را از خود عبور داده و برای گرم تر شدن فضای اتاق در زمستان و نیز سرد تر شدن فضای اتاق در تابستان مزیت مثبت فراوانی دارند. اگر از جنس ابریشم استفاده می کنید، باید از میله های ظریف تر استفاده کنید.

نوع پارچه ای و آلومینیومی به چه صورت انتخاب می شود؟

یکی از انواع آن ها پارچه ای بوده که طیف بسیار گسترده ای را در بر می گیرند. مواردی مانند حریر های نازک، تورهای ظریف، پارچه های مخملی ضخیم و غیره شامل این نوع می شوند. نوع ضخیم مخملی نیز جزو پارچه ای محسوب شده و برای اتاق پذیرایی مناسب هستند. به دلیل دوام بسیار بالایی که دارند، از آن ها استفاده های زیادی می گردد.

 اگر روحیه هنری دارید می توان از نگ های بسیار شاد و روشن برای شادابی محیط خود بهره گرفت. اگر هم روحیه شما شاعرانه است از رنگ های سرد و تیره مثل قهوه ای کدر استفاده کرده تا به این صورت دکوراسیون منزل خود را شکل دهید. نوع آلومینیومی نیز بیشتر در کرکره ها دیده شده و از تنوع رنگ بسیار بالایی برخوردار هستند. از آن ها بیشتر برای سالن های رو به حیاط بهره گرفته می شود زیرا نور آفتاب موجود رنگ آن ها را به هیچ وجه از بین نمی برد.

چه زمانی مناسب برای نصب آن ها است؟

این سوالی بوده که بسیاری از خانواده ها از خود می پرسند و در برخی اوقات حتی جوابی ندارند. اگر به تازگی به خانه جدیدی نقل مکان کرده اید، آخرین چیز نصب کردن آن ها بوده که باید در نصب کردن دقت زیادی به خرج دهید. شستشوی آن ها نیز به مانند نصب کردن آن ها بوده و فرآیند بسیار زمان بر است که باید به این نکته دقت زیادی را انجام دهید.

 تا رنگ دیوارها نیز به طور کامل خشک نشده از نصب کردن آن ها جلوگیری کرده زیرا باعث ایجاد مشکل در هنگام کار می شوند. در نصب کردن پارچه ها در آشپزخانه دقت کنید تا پایین پنجره نروند، زیرا موجب کثیفی آن ها با چربی می گردند.

رنگ و جنس پارچه را به چه صورت انتخاب کنیم؟

برای اینکه رنگ آن ها را انتخاب کنید باید کاملا از قبل مشخص کنید که رنگ باید با دکوراسیون منزل هماهنگ شود یا اینکه با رنگ خانه متضاد گردد. در صورت که باید با رنگ دکوراسیون منزل یکسان شود، باید آن را اندکی از پر رنگ تر از رنگ کنونی خانه خود انتخاب کنید. برای مثال اگر رنگ خانه بنفش است باید از رنگ یاسی استفاده شده تا کاملا با منزل شما هماهنگ شود.

جنس پرده به این مورد بستگی داشته که برای کدام یک از بخش های منزل آن را می خواهید. اگر قصد استفاده از آن ها را در اتاق پذیرایی را دارید باید از یک حالت بسیار رسمی استفاده کنید. در این اتاق به صورت مهمان های زیادی رفت آمد داشته و جشن های مختلفی نیز برگزار می شود. باید از جنس هایی مانند ابریشم و مخمل استفاده کنید تا حالت آن رسمی شود. همچنین برای اتاق خواب و در آشپزخانه از پارچه های با جنس حریر یا کتان باید بهره گرفته شده تا بتوان به خوبی از آن ها استفاده کرد.

شما میتوانید برای مشاوره در رابطه با خرید یا فروش پرده به سایت مصطفی عامری مراجعه کنید .





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: